Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Önskar köpa kaninmage  (läst 3803 gånger)

HannaGeni

  • Inlägg: 1
    • Västergötland
Önskar köpa kaninmage
« skrivet: 17 dec-13 kl 01:48 »
Hej!
Är det ngn som vet om/var man kan köpa kaninmagar? (men gärna andra delar av kanin också). Barfar både hundarna och katten och undrar om det finns att få tag på i närheten eller om någon kan skicka. Bor i Lidköping men kan även tänka mig att åka några mil (typ Skövde, götene, skara, Trollhättan etc)

mita67

  • Inlägg: 464
    • Blekinge
    • Sitt, Ligg och Lek
SV: Önskar köpa kaninmage
« Svar #1 skrivet: 09 jan-14 kl 11:54 »
Kolla här: https://www.facebook.com/pages/Stubbens-Produkter-%C3%96land-KB/157913117626172
Jag har köpt kanindelar av dem, de åker runt på lite marknader också så ring och hör om de har vägarna förbi dig. Tror jag betalade 20kr/kg

Krågedal

  • Inlägg: 639
    • Östergötland
SV: Önskar köpa kaninmage
« Svar #2 skrivet: 05 dec-15 kl 06:47 »
föd upp egna djur och slakta? två kaniner (hona och hane) är lättfödda och kan ge upp till 10 ungar i en kull (7 är vanligt) på mina Gotlandskaniner...
Har hund, katter, Kindahöns och Gotlandskaniner  (egen genbank)har två Tinkerhästar på "foder", dotter som är född 2006. Bor på landet i hyrt hus....


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

399 gäster, 4 användare
smaka, LimJans, JuliaM, karsan

* Forum

* Om tidningen Åter



- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser