Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Magravs Power  (läst 6401 gånger)

Sakari

  • Inlägg: 10
    • Uppland
SV: Magravs Power
« Svar #20 skrivet: 23 okt-15 kl 16:06 »
Nämen, snälla thorborn, jag driver ingen fråga om offentliga handlingar - det är du som driver det.

Jag kan inte ens italienska. 

Jag har inte något som helst behov eller intresse att bevisa dig någonting. Varför tror du det för?

Det enda jag är intresserad av är att informera dig och andra här på forumet att man kommer att få se en hel vecka på Livestream  (börjar på måndag) hur man använder och tillverkar själv dessa Magrav boxar (steg för steg instruktioner).  Länkarna finns på mitt första inlägg.

Huruvida du gör det eller inte är helt upp till dig, jag skulle inte kunna bry mig mindre om det.   8) 

Du är informerad  ;D

Mvh Sakari


« Senast ändrad: 23 okt-15 kl 16:28 av Sakari »

johe71

  • Inlägg: 1975
SV: Magravs Power
« Svar #21 skrivet: 23 okt-15 kl 16:48 »
Skapar man ett nytt konto på ett forum för att informera om (vad de allra flesta anser vara) en "scam" så finns det helt klart något mer intresse bakom...

Är du en av hans troende? Dvs anser du att han är messias på riktigt?
Får du betalt per klick på dina länkar?

Eller vad är ditt motiv till att orka skapa ett konto på forum för att informera om detta? (För jag har svår att tro att detta är det enda forum du skapat ett nytt konto på)

Han har inte släppt någon riktig fakta trots att det är mer än 3 år sedan han lovade det första gången... vad får dig att tro att det är sant denna gång? Förutom att du skulle vara inblandad i bluffen på något sätt?

Skogsvilde

  • Inlägg: 16941
  • Om det inte dödar dig muterar och försöker på nytt
    • -
SV: Magravs Power
« Svar #22 skrivet: 23 okt-15 kl 19:08 »
Nämen, snälla thorborn, jag driver ingen fråga om offentliga handlingar - det är du som driver det.

Jag kan inte ens italienska. 

Jag har inte något som helst behov eller intresse att bevisa dig någonting. Varför tror du det för?

Det enda jag är intresserad av är att informera dig och andra här på forumet att man kommer att få se en hel vecka på Livestream  (börjar på måndag) hur man använder och tillverkar själv dessa Magrav boxar (steg för steg instruktioner).  Länkarna finns på mitt första inlägg.

Huruvida du gör det eller inte är helt upp till dig, jag skulle inte kunna bry mig mindre om det.   8) 

Du är informerad  ;D

Mvh Sakari

Problemet är att du genom ditt förstainlägg ser ut att vara en svensk representant för den stiftelsen.
Du har fortsatt att argumentera som att du mycket väl vet vad det handlar om, men när du ombeds att styrka dina påståenden så pudlar du.

Bluffmakare är helt klart ett ord som kommer åtanke.
Mitt tips är att du själv anmäler första inlägget och ber moderator att ta bort tråden.
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.

Sakari

  • Inlägg: 10
    • Uppland
SV: Magravs Power
« Svar #23 skrivet: 26 okt-15 kl 07:01 »
Uppdaterade länkar :

KFSSI BLUEPRINT TEACHING WEEK 

"FREE ENERGY IN EXCHANGE FOR WORLD PEACE"

 KFSSI Blueprint Teaching Week....From Monday Oct 26 2015, the Keshe Foundation is live and open to the public, with teachings about the understanding and application of the Magrav system technology.

Starting at 10:00 am CET Monday Oct 26 2015, on all weekday mornings, and at 2 pm CET weekday afternoons through Friday Oct 30 2015. Same links below for all sessions.

PUBLIC...EVERYBODY IS WELCOME ONLINE

Livestreaming at: https://livestream.com/accounts/15210385/blueprint

At Zoom Meeting (when live): https://spaceshipinstitute.zoom.us/j/939474503

YouTube live as well: http://www.youtube.com/c/KeshefoundationOrg/live

Mvh. Sakari


johe71

  • Inlägg: 1975
SV: Magravs Power
« Svar #24 skrivet: 26 okt-15 kl 11:14 »
kort rapport

10:00 inget händer

10:08  Keshe Foundation Spaceship Institute skriver i chatten: "Cameras are still being setup.  Thank you for your patience" <- imponerande... de har planerat detta event i flera veckor och ändå lyckas de inte sätta upp kameror innan planerad sändningstid... verkligen proffesionellt

10:17 bild "starting soon", någon som pratar om vad klockan är i usa och något om kameror i bakgrunden

10:23 fortfarande bild "starting soon", nu spelar de någon musik... hör inte vad

10:30 animerad logga med slogan "one world, one race, one nation" låter inte helt olikt vad någon sa 1938... "one people, one nation, one leader"

10:32 om någon undrar varför vi inte sett några fantastiska rapporter om de enheterna som ambasadörerna fick så gick de tydligen sönder när de pluggande in dem eftersom de gjorde det på fel sätt...

10:33 om vi levererar enheterna som de är nu så fungerar det inte så vi måste utbilda först ... du måste förstå hur plasma fungerar för att kunna plugga in apparaten....

10:37 vi sänder inga manualer med boxen  ni måste söka på internet för att få den informationen, (doh! varför inte - om det nu är så svårt att koppla in den, varför sänder ni inte med en manual Keshe?)

10:39 tydligen så måste man "varva upp" enheten under flera veckor med en lägre last än de utlovade 2kwh innan den kan leverera det, enheten kommer på något magiskt sätt att lägga ett lager med nano-material på ledningarna i mitt hus under denna tiden...

10:43 för att ni ska kunna använda enheterna så måste vi utbilda er hela den här veckan, det är därför vi kallar det "blueprint teaching"


ja, jag tror var och en kan dra sina egna slutsatser vart det här leder :)

Fråga till Sakari: Hur många enheter á 500 euro har du beställt från hemsidan?

Skogsvilde

  • Inlägg: 16941
  • Om det inte dödar dig muterar och försöker på nytt
    • -
SV: Magravs Power
« Svar #25 skrivet: 26 okt-15 kl 11:24 »
Megablåsning, det skulle vara lika effektivt att ställa sig på n pir ute i havsbandet en småblåsig dag.

😂
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.

johe71

  • Inlägg: 1975
SV: Magravs Power
« Svar #26 skrivet: 30 okt-15 kl 12:54 »
Så, då var Blueprint Teaching Week över...

Jag undrar om Sakari kan lägga upp lite bilder på den magrav enhet som han har tillverkat under veckan och att vi kan få en rapport om hur den fungerar? Eller har Sakari kanske inte gjort någon egen enhet... och i så fall varför inte?

Alexn72

  • Moderator
  • Inlägg: 1466
    • Skåne
SV: Magravs Power
« Svar #27 skrivet: 30 okt-15 kl 13:21 »
Så, då var Blueprint Teaching Week över...

Jag undrar om Sakari kan lägga upp lite bilder på den magrav enhet som han har tillverkat under veckan och att vi kan få en rapport om hur den fungerar? Eller har Sakari kanske inte gjort någon egen enhet... och i så fall varför inte?

Energin kanske tog slut :-[

TW

  • Inlägg: 2684
    • Finland
SV: Magravs Power
« Svar #28 skrivet: 30 okt-15 kl 16:52 »
En oerhört genomskinlig bluff. Är ni säkra så det inte är ett practical joke ;D
Bor redan på landet men drömmer om ett eget litet hus......
Timmerman och snickare och byggnadsingenjör och gör-det-självare. Gör väldigt mycket av litet men kan inte göra allt av ingenting.
Antifacist.

johe71

  • Inlägg: 1975
SV: Magravs Power
« Svar #29 skrivet: 07 dec-15 kl 15:39 »
resultatet från en person som byggt enheten "I set out to be part of this Keshe MaGrav stuff, because the idea seemed amazing and I wanted to be part of a possible renaissance."

https://www.youtube.com/watch?v=cth0hn-0I7E

Hans slutsats "In my opinion, we are dealing with a huuuge SCAM......"


Hur går det för Sakari? Har du byggt en egen enhet som fungerar eller ..... ?

Rubensgården

  • Gäst
SV: Magravs Power
« Svar #30 skrivet: 07 dec-15 kl 17:26 »
Det är lustigt att alla dessa energiformer håller sig i bakgrunden. Hade jag varit en elaksinnad kapitalist i masskopi med politikerna hade jag köpt kolkraften av Vattenkraft och byggt om en cykeldynamo till att driva hela världens energibehov med kolkraften som täckmantel. Eller vänta här nu...det kanske därför energiformerna håller sig i bakgrunden?


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

831 gäster, 5 användare (2 dolda)
Bortan, von tratt, LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser