Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  SE- nummer?  (läst 1501 gånger)

Smålandsanna

  • Inlägg: 28
    • Småland
SE- nummer?
« skrivet: 08 aug-17 kl 21:59 »
Jag har ett SE- nummer eftersom jag har höns, i liten skala men ändå. Nu har vi utökat med vaktlar och vill gärna sälja äggen eftersom de producerar fler än vi äter😃. Behöver jag ett extra SE-nummer nu eller kan alla ägg gå på samma?
Med vänlig hälsning, Anna
Gör mitt bästa för att samsas, med man, två barn, två hundar, tre katter och ett 10-tal höns:)

Skogsvilde

  • Inlägg: 16884
  • Om det inte dödar dig muterar och försöker på nytt
    • -
SV: SE- nummer?
« Svar #1 skrivet: 09 aug-17 kl 00:32 »
Jag har ett SE- nummer eftersom jag har höns, i liten skala men ändå. Nu har vi utökat med vaktlar och vill gärna sälja äggen eftersom de producerar fler än vi äter😃. Behöver jag ett extra SE-nummer nu eller kan alla ägg gå på samma?
Med vänlig hälsning, Anna

Du kör med samma och behöver bara utöka med djurslaget.
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

532 gäster, 3 användare
xaelanar, Okulärbesiktning av Byrålåda, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser