Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tveksam till sidan (Stickbeskrivningar)  (läst 3356 gånger)

Trivial

  • Gäst
Tveksam till sidan (Stickbeskrivningar)
« skrivet: 30 nov-12 kl 12:50 »
http://handbok.alternativ.nu/Hantverk/Textil/%28Stickbeskrivningar%29 är en lite tveksam sida tycker jag. Som det är nu så upplever jag det som ett reklaminlägg för ett jättestort garnföretag som på ganska ojusta villkor konkurrerar ut andra mindre aktörer och gör det svårt att få lönsamt att sälja garn från småskalig produktion.

Är själva sidan, något slags samling för stickbeskrivningar, önskvärd? I så fall kompletterar jag den gärna med andra vägar till att finna stickmönster, men jag vill inte göra det om det ska raderas.

Halte

  • Gäst
SV: Tveksam till sidan (Stickbeskrivningar)
« Svar #1 skrivet: 30 nov-12 kl 12:52 »
http://handbok.alternativ.nu/Hantverk/Textil/%28Stickbeskrivningar%29 är en lite tveksam sida tycker jag. Som det är nu så upplever jag det som ett reklaminlägg för ett jättestort garnföretag som på ganska ojusta villkor konkurrerar ut andra mindre aktörer och gör det svårt att få lönsamt att sälja garn från småskalig produktion.

Är själva sidan, något slags samling för stickbeskrivningar, önskvärd? I så fall kompletterar jag den gärna med andra vägar till att finna stickmönster, men jag vill inte göra det om det ska raderas.

Klart det är önskvärt!
Jag tycker du har rätt angående det som ligger där nu. Jag skapar en ny sida med "Länkar" dit jag flyttar nuvarande innehåll. Så fyll gärna på denna snart tomma sida med beskrivningar!

Trivial

  • Gäst
SV: Tveksam till sidan (Stickbeskrivningar)
« Svar #2 skrivet: 30 nov-12 kl 12:53 »
Ah, najs! Då vet jag vad jag ska göra idag! :)

Edit: Har börjat lite, vet inte om det är nåt sånt vi vill ha? Känns iaf lite mer balanserat än föregående.
« Senast ändrad: 30 nov-12 kl 14:09 av Trivis »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

646 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser