Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Har du hundkoll?  (läst 4653 gånger)

Attes matte

  • Inlägg: 4331
    • Jämtland
Har du hundkoll?
« skrivet: 08 nov-08 kl 01:31 »
Okej, det här kanske inte riktigt passar under "Arbetshundar", men ändå...  ;)

http://www.expressen.se/husdjur/webbtest/1.518207/har-du-hundkoll

Alla rätt fick jag... *skryt, skryt*  :-[  ;D

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

Kerstin Linnea

  • Inlägg: 571
SV: Har du hundkoll?
« Svar #1 skrivet: 08 nov-08 kl 12:20 »
Jag hade alla rätt trots att jag blev lite osäker påmellanshausern (eller hur det stavas) :-[....
jag gillar verkligen sånadär tester ;D...

Attes matte

  • Inlägg: 4331
    • Jämtland
SV: Har du hundkoll?
« Svar #2 skrivet: 08 nov-08 kl 12:53 »
Jag tyckte att dom skulle haft en naken chinese crested istället för en puff. Hade varit lite klurigare att skilja på en mexikansk och en kinesisk nakenhund.  ;)
Mellanschnauzern hade ju lika gärna kunnat vara en riesen, men eftersom det alternativet inte fanns så...  ;)

Ja, visst är dom roliga dom här testerna!  ;D (liiite fåniga, men roliga...  ;) )

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

johlin

  • Inlägg: 822
SV: Har du hundkoll?
« Svar #3 skrivet: 08 nov-08 kl 15:25 »
Kan rekommendera http://www.vetgirig.nu
Litet torp med stort hjärta, här lever vi med 3 barn, hundar, katter och inga myskankor... dom tog räven till sina valpar. Nu med 2 hönor å en tupp, som visade sig vara två tuppar å en höna


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

664 gäster, 4 användare (2 dolda)
xaelanar, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser