Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Ung och skötsam kille söker en billig stuga/torp att hyra  (läst 327 gånger)

vereem

• Skåne
Skåne Ung och skötsam kille söker en billig stuga/torp att hyra
« skrivet: 19 apr-17 kl 09:15 »
Hej!

Som det står i titeln söker jag en stuga/torp att hyra i Skåne. (Helst sydöstra men inget krav)
Jag är inte kräsen därför vill jag hitta något med lägre hyra (max 3000) där man kan bo under vintertiden också.

Det finns möjligheten till att hjälpa till på gården mot sänkning av hyran.

Om du är intresserad eller vet någon som hade kunnat hyra sådant så skriv gärna PM till mig så berättar jag mer om mig själv.

Eller du kan SMSa direkt här: 073 835 46 46

tuppenalf

• Skåne
SV: Ung och skötsam kille söker en billig stuga/torp att hyra
« Svar #1 skrivet: 19 apr-17 kl 14:51 »
Hej. jag har ev. en Pyttestuga om 13 kvm som kan passa. Varmt och skönt, men i övrigt omodernt. vatten hämtas ute, vi har sommardusch, utedass. 1500kr / mån vid långtidshyra + elkostnad.  Vh Lotta

vereem

• Skåne
SV: Ung och skötsam kille söker en billig stuga/torp att hyra
« Svar #2 skrivet: 20 apr-17 kl 22:19 »
Hej. jag har ev. en Pyttestuga om 13 kvm som kan passa. Varmt och skönt, men i övrigt omodernt. vatten hämtas ute, vi har sommardusch, utedass. 1500kr / mån vid långtidshyra + elkostnad.  Vh Lotta

Du har PM :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

391 gäster, 16 användare (5 dolda)
Idd, Rogers, sejdaren, tulsi, helenam, AntonB, kretslopp, Eidel, malarmaster, murbräcka, SofiaB

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser