Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Diskställ  (läst 5433 gånger)

Mi

  • Inlägg: 7
Diskställ
« skrivet: 16 feb-08 kl 23:13 »
Hej

Har i många år i massa olika affärer sett diskställ i trä. Har tidigare haft diskmaskin och inte haft behov av diskställ men nu när diskmaskinen är utkastad och jag vill ha ett i trä så finns det inte någonstans. Har letat i alla möjliga affärer här runtomkring men förmodligen så är det helt "ute" med diskställ i trä. Jag vill inte ha ett i plast eller rostfritt och det är mest såna det finns.

Någon som har tips på var jag kan hitta en enkel ritning eller skiss på diskställ i trä. Funderar lite på att göra ett själv men kommer inte riktigt ihåg hur dom såg ut. Har för mig att man kunde fälla i hop dom, i alla fall som jag kommer ihåg dom.

Tacksam för tips.

Mi



JARL

  • Inlägg: 47
SV: Diskställ
« Svar #1 skrivet: 17 feb-08 kl 18:14 »
Hej Mi
Hittade en bild av diskträ i trä på följande sida: http://www.tjk.se/katalog/webbtrasaker.htm

De har tydligen affär i Hishult (ligger i Halland).

Mvh JARL
NovaCapella

Mi

  • Inlägg: 7
SV: Diskställ
« Svar #2 skrivet: 17 feb-08 kl 20:00 »
Hej Jarl

Tack för ditt svar :)

Det blir nog till att försöka köpa ett tror jag, det ser hemskt krångligt ut med alla pinnar hit och dit och sen ska nog både delen för dricksglas kunna fällas in och hela alltet fällas ihop. Tar nog en evighet att snickra ett sådant. Jag ska ta kontakt med firman och se vilka återförsäljare dom har i närheten av mig.

Mi

Snarrbon

  • Inlägg: 1318
  • Om du inte provar vet du inte om det går
    • Skåne
    • Mettes kaniner
SV: Diskställ
« Svar #3 skrivet: 19 feb-08 kl 04:44 »
Jag har för mig att jag köpte mitt på IKEA
Bor på gård i skogen med sambo, dansk-svensk gårdshund,  kat, genbanksanslutna gotlandskaniner, genbanksanslutna Åsbohöns och Klövsjöfår även dom genbanksanslutna.

Mi

  • Inlägg: 7
SV: Diskställ
« Svar #4 skrivet: 19 feb-08 kl 06:42 »
Ja, jag har också sett dom på IKEA i flera år. Men nu säger dom att dom inte kommer att ta hem dom mer, dom har slutat haft dom i sitt sortiment. Så typiskt!

Mi

JARL

  • Inlägg: 47
SV: Diskställ
« Svar #5 skrivet: 20 feb-08 kl 17:20 »
Hej igen MI
Hittade denna sida från en butik Mixmix i Arvika: http://www.mixmix.se/details.asp?kat=9&id=119

Priset verkar ju hyfsat!

Mvh JARL
NovaCapella

Träsaker.se

  • Inlägg: 1
    • Blekinge
SV: Diskställ
« Svar #6 skrivet: 01 okt-14 kl 15:10 »
xxxxxx

Spam/marknadsföring.
« Senast ändrad: 03 okt-14 kl 16:42 av sɹǝpuɐ »

 

kurt

  • Inlägg: 3488
SV: Diskställ
« Svar #7 skrivet: 01 okt-14 kl 19:38 »
"Det ses normalt som spam om du marknadsför dig i inlägg på övriga delar av forumet, eller om du startar trådar för att göra reklam för egna hemsidor och bloggar. Spam innebär att inläggen raderas och ger eventuellt även en varning. Grova spammare kan komma att stängas av."

DennisCA

  • Inlägg: 2638
    • Finland
SV: Diskställ
« Svar #8 skrivet: 01 okt-14 kl 20:45 »
Jag rekommenderar ett diskskåp, det är så användbart fastän man har diskmaskin.

ekoknutte

  • Inlägg: 18
  • ekoknutte
    • Närke
    • lindstedt.74@gmail.com
SV: Diskställ
« Svar #9 skrivet: 26 okt-14 kl 14:15 »
begagnat på loppis ev. mer proffsiga återbruksaffärer
lev nu. sen är det försent . men tänk efter före

Snarrbon

  • Inlägg: 1318
  • Om du inte provar vet du inte om det går
    • Skåne
    • Mettes kaniner
SV: Diskställ
« Svar #10 skrivet: 26 okt-14 kl 14:41 »
Gammal tråd från 2008
Bor på gård i skogen med sambo, dansk-svensk gårdshund,  kat, genbanksanslutna gotlandskaniner, genbanksanslutna Åsbohöns och Klövsjöfår även dom genbanksanslutna.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter



- Bääästa julklappen!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser