Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hittade bra priser på stihl sågkedjor.  (läst 2189 gånger)

Gilbert

  • Gäst

Gilbert

  • Gäst
SV: Hittade bra priser på stihl sågkedjor.
« Svar #1 skrivet: 08 maj-16 kl 20:42 »
Glömde bilden ... Så bra att jag köpte 10 st.


Jakobn

  • Inlägg: 600
    • Skåne
SV: Hittade bra priser på stihl sågkedjor.
« Svar #2 skrivet: 08 maj-16 kl 21:17 »
Hej, blir lite nyfiken. Jobbar du i skogen ?
För en privatperson borde de kedjorna räcka i 10 år.

Gilbert

  • Gäst
SV: Hittade bra priser på stihl sågkedjor.
« Svar #3 skrivet: 08 maj-16 kl 21:23 »
Vi har skog ja och sågar en del plank på en mobil såg. Kör slut på 4-5 kedjor om året. Men nu var priset per kedja av intresse.

Jakobn

  • Inlägg: 600
    • Skåne
SV: Hittade bra priser på stihl sågkedjor.
« Svar #4 skrivet: 15 maj-16 kl 00:09 »
Ja det är ju ett otroligt bra pris om man behöver de kedjorna.

TW

  • Inlägg: 2684
    • Finland
SV: Hittade bra priser på stihl sågkedjor.
« Svar #5 skrivet: 19 maj-16 kl 23:22 »
Det brukar vara lönsamt att köpa då man hittar rätt vara för rätt pris........ och förbrukningsvaror kan man ju ligga med i lager!
Bor redan på landet men drömmer om ett eget litet hus......
Timmerman och snickare och byggnadsingenjör och gör-det-självare. Gör väldigt mycket av litet men kan inte göra allt av ingenting.
Antifacist.

Thomas_

  • Inlägg: 2203
  • Biodlare sen tidigt 90-tal. Finsnickare sen -97.
    • Skåne
SV: Hittade bra priser på stihl sågkedjor.
« Svar #6 skrivet: 20 maj-16 kl 07:52 »
Det var dyrt för de kjedjorna!

Här är rätt pris: http://www.olsana.se/sagkedja-stihl-3-8-33-1-1mm-picco-micro-mini-3-pmm3.html
Egenföretagare som lever på bin, pollineringstjänster, avel och drottningodling, uthyrning av bisamhällen till företag och privatpersoner, samt honungsförsäljning. Bedriver Buckfastavel sedan 1996, är lärare på Fristads Folkhögskolas utbildning i Yrkesbiodling, samt är regional Bihälsorådgivare.

Gilbert

  • Gäst
SV: Hittade bra priser på stihl sågkedjor.
« Svar #7 skrivet: 20 maj-16 kl 16:45 »
Hur kan du tycka det dyrt?

525 SEK för 5 st är 119 SEK/st fraktfritt om man köper lite mera och leverans omgående, de levererades när de behöves så att jag kunde jobba.

Onsala tar 130 SEK och har aldrig något hemma och är världens långsammaste leverantör.

Leveranser är mycket viktigare än priset. Prisskillnaden betyder inget men en pålitlig leverans gör det.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

635 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser