Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  En tanke ang gettavlan! 😊  (läst 1527 gånger)

Beejac

  • Inlägg: 34
    • -
En tanke ang gettavlan! 😊
« skrivet: 05 apr-16 kl 23:46 »
En tanke som slog mig nu när man ligger i soffan o spanar på allt möjligt på gettavlan är att det finns inte möjlighet till en bild flik?!( om det redan finns har jag missat denna)  Är många härliga bilder i vissa trådar som är underbara att se när man hittat dom o då började jag fundera på att jag vill ju se fler bilder!! 😂 kan man inte på något vis lägga till en bild flik på tavlan? Där man kan ladda upp alla olika bilder allt från sötnötar till gethus mm? Som nybliven "getnörd" hade jag spenderat massor tid med att spana där! 😃 en egen liten gemensam getinstagram! 👏🏻👏🏻
Åter igen, tack för alla fantastiska tips man kan hitta o svar på dom mest lustiga frågor man kan komma på!
PS jag kommer nog lägga in flest bilder om fliken skulle gå att ordna! 😂

Beejac

  • Inlägg: 34
    • -
SV: En tanke ang gettavlan! 😊
« Svar #1 skrivet: 05 apr-16 kl 23:50 »
Och precis när jag laddat upp mitt meddelande så hittar jag en stor fllk där det stod bilder fast längre upp på sidan!!! 😂 va nog bara för det inte va på gettavlan jag missat detta!

Trollmor

  • Inlägg: 10686
  • Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: En tanke ang gettavlan! 😊
« Svar #2 skrivet: 06 apr-16 kl 08:57 »
Kul med en till getnörd!   :D ;D  Jag hoppas att du har hittat bilderna på Thor på skogsprommis?  Och Elsa och Iris när de pallar äpplen?
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

394 gäster, 4 användare
xaelanar, simon.arvestrand, LimJans, Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter



- Som alltid mycket nöjd. Stycket med "Att ta vara på en gris" var kanon på alla sätt! Gillar nybörjarbreven mycket.
/Marie Mårtensson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser