Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Urinsamling  (läst 831 gånger)

Solkvarn

  • Inlägg: 0
    • Danmark
Urinsamling
« skrivet: 15 aug-16 kl 09:58 »
Jag är nybliven gårdsägare och upptäckte att jag hade en ganska väl tilltagen underjordisk cementkista som brukade användas för att spara djururin från stallet. Jag hade inte tänkt ha djur i den skalan så funderar på vad annat jag kan göra med den. Guldvatten som gödsling är ju populärt här på forumet men de flesta verkar göra och använda sitt relativt färskt. Finns det någon poäng att lagra det en längre tid istället?

Alternativt tänkte jag att jag genom separatortoalett hade kunnat kompostera avföring där nere istället, verkar dock besvärligt att få upp den när den är färdig.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

767 gäster, 4 användare (1 dolda)
xaelanar, wazi, Tur-Johan

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser