Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kurs  (läst 1906 gånger)

snörom

  • Inlägg: 181
  • trägen vinner
kurs
« skrivet: 08 aug-09 kl 10:54 »
är intresserad av att gå kurs, har gått 1 term på ABF som inte var tillfredställande. Blev satt vid ett bord och fick en lerklump och fick klara mig själv. om jag betalar tycker jag att man skall få undervisning och efterlyser nu detta. finns det några förslag?
trägen vinner. höns, får, kaniner, bin, katter, koi, undulater samt vilda djur.

 

lilyrose

  • Inlägg: 484
  • Djurintresserad med konstnärssjäl
    • Norrbotten
    • Lily Rose & Co
SV: kurs
« Svar #1 skrivet: 25 aug-09 kl 22:39 »
jag tycker själv att kurserna har inte varit givande för att man bara ska göra saker som inom strikta ramar och alltid ont om tid så allt blir slafshafsigt..(har gått kurser på sunderbyfolkhögskola, Luleå) hade varit mer nöjd med en lerklubb och skapat själv.. men men det är ju jag... ::)
*Hundar- bichon havanaise, bichon havanaise-Lhasa apso
* katter -  bondkatt & bengal   * höns- brahma, blommehöns, bohuslän-dalshöns "svarthöns",bielefelder, silkes, dv wyandotte, dv kochin, sabelspoot,hedemora,aracurana, ankor Cayuga, smaragd, migon. Bor på landet i kronobergslän.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

537 gäster, 8 användare (2 dolda)
xaelanar, Palle500, alternaiv, Be, von tratt, Hantverkaren

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser