Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Oktoberstormen 2013  (läst 1141 gånger)

Själv är bäste dräng

  • Inlägg: 14450
    • Östergötland
Oktoberstormen 2013
« skrivet: 28 okt-13 kl 10:11 »
Börjar bli nyfiken vad den ställer till. Kommer nog inte drabba östergötland så hårt, men jag surrar en del pressenningar ändå ;D

Själv är bäste dräng

  • Inlägg: 14450
    • Östergötland
SV: Oktoberstormen 2013
« Svar #1 skrivet: 28 okt-13 kl 16:15 »
Stormen har tydligen fått namnet Simone. Har haft en gnagande aning om att jag glömt något viktigt som lätt blåser bort, och nu när jag tittade lite på fårsidan slog det mig: -Det flyttbara fårhuset! Tror det räcker med styv kuling för att det skall lyfta, så det är bara att ta spettet och gå och förankra det ;D

Håll i växthusen, gott folk ;)

RoHe

  • Inlägg: 469
    • Södermanland
SV: Oktoberstormen 2013
« Svar #2 skrivet: 28 okt-13 kl 16:21 »
Att vi inte kör samma namn överallt. Det är ju trots allt samma storm. Här spöregnar och blåser det. Hoppas på åska :)
Kärlek, Frid, Robert under stjärnorna.

Flemming

  • Inlägg: 278
    • Skåne
SV: Oktoberstormen 2013
« Svar #3 skrivet: 28 okt-13 kl 16:33 »
Får jag rekommendera Fikarummet,där vi redan kör en tråd,angående stormen just nu...

http://www.alternativ.nu/index.php?topic=161211.0
Gör mig glad - Skjut alla djurplågare
Skänker pengar till Djurrättsalliansen,WSPA - World Society for the Protection of Animals ,Världsnaturfonden - WWF,Djurens Rätt och Djurskyddet Sverige.

christelle

  • Inlägg: 7772
    • Blekinge
SV: Oktoberstormen 2013
« Svar #4 skrivet: 28 okt-13 kl 16:37 »
Kan vi inte vara i samma tråd och rapportera och diskutera? Mysigare så eller  :D
The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep,
and miles to go before I sleep.   R. F.

Själv är bäste dräng

  • Inlägg: 14450
    • Östergötland
SV: Oktoberstormen 2013
« Svar #5 skrivet: 28 okt-13 kl 16:44 »
Sorry, sökte en hel del innan jag gjorde en tråd i förmiddags. Sökfunktionen och jag är nog inte riktigt kompatibla :-[ Tack för länken.

 

Flemming

  • Inlägg: 278
    • Skåne
SV: Oktoberstormen 2013
« Svar #6 skrivet: 28 okt-13 kl 16:50 »
Sorry, sökte en hel del innan jag gjorde en tråd i förmiddags. Sökfunktionen och jag är nog inte riktigt kompatibla :-[ Tack för länken.

De e´lugnt,fortsätt fyll på den andra tråden !
Gör mig glad - Skjut alla djurplågare
Skänker pengar till Djurrättsalliansen,WSPA - World Society for the Protection of Animals ,Världsnaturfonden - WWF,Djurens Rätt och Djurskyddet Sverige.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

798 gäster, 1 användare
Hokuspokus

* Forum

* Om tidningen Åter



- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser