Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Verkstadsplats i Malmö/Lund/Lomma-trakten?  (läst 3199 gånger)

LinaLo

  • Inlägg: 0
    • -
Verkstadsplats i Malmö/Lund/Lomma-trakten?
« skrivet: 23 apr-13 kl 20:24 »
Hej!

Jag söker plats i verkstad i Malmö/Lund/Lomma-trakten! Jag har fått napp i en verkstad i Malmö som verkar bra, men vill gärna kolla här också. Jag kommer att bo i Lomma från augusti för att läsa på Alnarp (nu bor jag i Göteborg där jag har en verkstadsplats som fungerar jättebra), och eftersom jag har en liten son så vill jag allra helst hålla till lite närmare bostaden. Mina möjligheter att köra bil är rätt begränsade eftersom min man kommer att använda den mycket i jobbet, så kollektivtrafik behöver finnas.

Jag behöver ingen drejskiva eftersom jag främst bygger, tummar o.dyl., men det vore bra med en ugn. Om det dessutom finns möjlighet att dela glasyrer och viss utrustning så är det toppen!

Hör gärna av dig om du vet något!!

Lina Lo Gillefalk


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

584 gäster, 9 användare (3 dolda)
xaelanar, Själv är bäste dräng, ärt, Manimals90, kickan1971, Bokohammare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser