Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Stadigt elnät?  (läst 752 gånger)

Jillaroo

  • Inlägg: 7
    • Ångermanland
Stadigt elnät?
« skrivet: 30 jun-08 kl 16:00 »
Hej!
Någon som vet vart man kan köpa stadigare elnät där det är som plast stolpar som titter fast på nätet mellan stolparna man trampar ner i backen? Dessa när står för sig själv. Någon som vet vad jag menar. Hittar inte rätt leverantör. Dessa när är oranga nätn men med gul/gröna plast skenor.

Någon?

Tack på förhand!

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Stadigt elnät?
« Svar #1 skrivet: 30 jun-08 kl 16:09 »
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Charlotte

  • Inlägg: 5285
    • -
SV: Stadigt elnät?
« Svar #2 skrivet: 30 jun-08 kl 16:42 »
Dom näten finns på Bole, jag har precis köpt 3 stycken men inte provat dom ännu.
www.bole.nu
Granngården har liknande nät men för nästan det dubbla priset, dessa nät är svart/vita och jättebra!
Så jag hoppas de från Bole också fungerar.
Med de stadigare näten är det mycket lättare att hålla rejäl ström i hagarna så man undviker fastningsolyckor.
                                          Mvh
                                      Charlotte
« Senast ändrad: 30 jun-08 kl 16:55 av Charlotte »
"He is your friend, your partner, your defender, your dog.
You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion"


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

584 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser