Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Glädje!!!  (läst 921 gånger)

Eufemia

  • Inlägg: 446
    • Skåne
    • Naturlig Dressyr
Glädje!!!
« skrivet: 22 apr-13 kl 22:56 »
Min fantastiska tacka Amelia har för tredje året i rad gett oss fyra lamm!!!  Tre baggar och en tacka!  Amelia tar hand om dem själv och lammen är ungefär lika stora.  Jag ger kraftfoder 4 ggr/dag för mjölkproduktionen!!
Brinner för Naturlig Dressyr och Natural horsemanship. Uppfödare av Brittisk Korthår. Kindahöns och ryafår!

Helena R

  • Inlägg: 1862
  • Maskinförare
    • Östergötland
SV: Glädje!!!
« Svar #1 skrivet: 22 apr-13 kl 23:19 »
Grattis!
Jag, lilla sonen, katterna och hönsen... Vi bor i ett underbart torp på landet dit knappt nån hittar. :D

Eufemia

  • Inlägg: 446
    • Skåne
    • Naturlig Dressyr
SV: Glädje!!!
« Svar #2 skrivet: 23 apr-13 kl 23:24 »
Tack!!! I orse fick en annan tacka tre lamm.  Ett lamm var svag och jag mjölkade tackan och gav råmjälken till det svaga lammet.. Hon piggade på sig och jag har sett henne dia ett par gånger under dagen.  Hoppas hon klarar sig...  De andra två är pigga!!
Brinner för Naturlig Dressyr och Natural horsemanship. Uppfödare av Brittisk Korthår. Kindahöns och ryafår!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

804 gäster, 2 användare (1 dolda)
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser