Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bygemenskap i södermanland, östergötland, Närke eller småland  (läst 332 gånger)

allmogekvinnan

Hej alla kreativa, själavårdare, massageterapeuter, zonterapeuter som förstår att vi är skapade. Tror på örter som medicin, finns ni på detta forum? Vill odla ekologiskt, ekologisk djurhållning, sy, spinna och väva m.m.m.m. Ni måste finnas någonstans. Svara nu! rosen.friskvard.rmk@gmail.com

Skogsfrun

• Livet: inte bara en lek,utan även en dans på rosor
    • Östergötland
Hej! Jag tror absolut på örtmedicin och längtar efter en bit mark att odla på. Är bara så irriterad över att det ska vara så dyrt att bo på den här planeten.
Vill bo i en ekoby på landet och leva i samklang med naturen nära en vacker skog.

JohannaMaria

Hej! Jag pysslar också med örter, hantverk och vill leva av och med naturen en vacker dag. Finns i Örebro.

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

lottalarsson

• Västmanland
Hej! Lever på en ekogård med djur o odlingar i Örebro län, Lindesbergs kommun och har många intressen, idéer och möjligheter men saknar likasinnade att samverka med. Kom hit o hälsa på!

kristinasarah

Hej! Många från Örebro här i tråden Vi funderar på att flytta till de trakterna, vill gärna bo i gemenskap. Är intresserad av ekologisk odling, hästar, bakning, hantverk och kroppsterapi, speciellt shiatsu och kinesisk medicin.

Skickat från min iPad med Alternativ.nu

JohannaMaria

Välkomna, hör av er när ni flyttat hit!

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser