Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:   Höns säljar/bytar dag Sorunda/ Stockholm  (läst 12427 gånger)

Lillathyra

  • Inlägg: 50
    • -
SV: Höns säljar/bytar dag Sorunda/ Stockholm
« Svar #60 skrivet: 10 jun-12 kl 23:30 »
Aha, tråden ligger under "övrigt om höns"  ::) 
Här är jag ju inte och tittar så ofta... :-[

Det är här allt händer ;D

AnnikaE

  • Inlägg: 643
    • Södermanland
SV: Höns säljar/bytar dag Sorunda/ Stockholm
« Svar #61 skrivet: 16 jun-12 kl 06:51 »
Är det någon som har en tupp kvar av millefluer, för då är jag intresserad. Annika
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

stoia

  • Inlägg: 8
    • Södermanland
SV: Höns säljar/bytar dag Sorunda/ Stockholm
« Svar #62 skrivet: 17 sep-12 kl 21:01 »
wow en hönsbytardag i stockholmsområdet , synd att jag missade den :(, jag hoppas det blir en repris nästa år :)
jag kankse har gåsägg eller gässlingar då, hönskycklingar har jag alltid av brun och grönvärpare
plantor har jag också alltid alldeles för många. Är det någon som vill sälja getost vill jag köpa massor :)
oj nu längtar jag tills det blir / om det blir
ha det bra !
bor på Ingarö -Värmdö med Höns och gäss, man och 2 barn, tycker det är vackert med ägg i flera färger, när äggkartongen ser ut som en färgpalett . Har även odling som intresse, har en inhängnad del av trädgården, drygt 2 meter högt staket gör den rådjurssäker :)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

853 gäster, 4 användare
Peter and Marlin Wicks, Oskari, Mikael Blomster, Jona d

* Forum

* Om tidningen Åter



- För moder jord skull!
/Henrik

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser