Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Kurs i krisberedskap/hemberedskap  (läst 150 gånger)

Vretanette

• Uppland
Uppland Kurs i krisberedskap/hemberedskap
« skrivet: 29 aug-17 kl 12:02 »
Jag är utbildad instruktör inom Civilförsvarsförbundet och håller bland annat kurser i krisberedskap. De är kostnadsfria för privatpersoner.

Kurs i krisberedskap/hemberedskap är en jättebra kurs för alla att gå, vi diskuterar hot och kriser som kan uppstå i samhället, då riktat till hur man klarar vardagen även om t ex elen inte fungerar. Kursen ger tankeställare och gör att du och din familj börjar tänkta till hur ni har det där hemma, hur kan ni laga mat, hålla värmen etc?

Kurserna hålls på Vreta Gård, Enköping. Jag kan också ibland  åka ut till en förening, eller hem till någon och hålla kurs (minst ca 12 deltagare) vid kort resväg.

Kurser hålls löpande och ändras då och då. Under hösten 2017 har jag kurs den 18/9 samt 24/10. Kurserna är på ca 1 1/2 timma.  Barn är välkomna att delta, men de bör kunna vara med i diskussion (lämplig ålder från ca 10 år).

Läs mer på www.vreta-gard.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

240 gäster, 1 användare
simon.arvestrand

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser