Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Community/by/storfamilj Jämtland  (läst 387 gånger)

spiritwalker

• Jämtland
Community/by/storfamilj Jämtland
« skrivet: 10 aug-17 kl 18:05 »
Gård och mark finnes. Lite skog med. Goa människor med musik dans sång konst och All Form av kreativitet finnes och sökes.

Postat med Alternativ.nu´s app

NicklaSvärd

• Jämtland
SV: Community/by/storfamilj Jämtland
« Svar #1 skrivet: 27 sep-17 kl 03:45 »
Hej låter intressant, vart i Jämtland ligger det? Jag o min flickvänn studerar i Ås. 

spiritwalker

• Jämtland
« Svar #2 skrivet: 27 sep-17 kl 08:11 »
Hej! Det ligger i Marieby.  :)

NicklaSvärd

• Jämtland
« Svar #3 skrivet: 29 sep-17 kl 15:35 »
Försökte skicka pm men kanske inte gick så bra. Hur många är ni som bor där o vilken ålder är ni som bor där ? Jag är 28år o flickvännen 22 sen har vi en siberian husky på snart 5 år. Vi letar själva någon bit mark o hus relativt nära Ås för att starta litet community men det är svårt att hitta det, vi bor just nu i stuga med el fast utan vatten så det är inte hållbart länge till

spiritwalker

• Jämtland
« Svar #4 skrivet: 01 okt-17 kl 16:37 »
Hej :)
Jag äger en gård med två boningshus och flera bostäder är projekterade och håller på att byggas. Flera vänner samlas för att hitta gemensamma nämnare och bildandet av en community är visionen som jag skrev om på alternativ.nu.  Det har hänt ganska mycket sedan jag skrev och det är en intensiv tid just nu med bygglovsansökan som ska in mm mm. Jag arbetar med själslig hälsa och har min mottagning här från och med i höst oxå. SÅ det är i en uppstart-situation på många sätt. Vi som bor här är i åldrarna 18-59 år och de som växer tillsammans är mestadels runt 27-40. Så det finns inget att kliva in i just nu, men jag kan höra av mig när det blir bra läge att ses, om ni är intresserade. Allt gott.

Dela detta:

* Inloggade just nu

157 gäster, 1 användare
Castor fiber

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser