Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Husqvarna maskin guide 6030  (läst 1161 gånger)

Pelle_44

  • Inlägg: 17
    • Småland
Husqvarna maskin guide 6030
« skrivet: 13 jan-17 kl 14:59 »
Hej,
När jag sökte efter en digital manual till mitt arvegods, så hittade jag ingen, men jag hittade att folk sökte efter den på denna sida. Nu har jag hittat morsans gamla manual (lagom inrökt  :P ) och skannat in den.
https://drive.google.com/open?id=0B5FGRQWNd8hvQUdBRkpFNVlwM0E
Så vassego!

knöcklan

  • Inlägg: 5143
  • Strö salt på stjärtfjädrarna
    • Dalarna
SV: Husqvarna maskin guide 6030
« Svar #1 skrivet: 13 jan-17 kl 17:12 »
Du är en synerligen generös och logistiskt begåvad darling!  så lämna oss nu inte  :)
Dialog förändrar mig och världen. mig ???  Insh'allah och tyga håller siddu
Det som är för allvarligt för att skämta om är inte heller värt att tas på allvar. En förutsättning fördemokrati

Pelle_44

  • Inlägg: 17
    • Småland
SV: Husqvarna maskin guide 6030
« Svar #2 skrivet: 17 jan-17 kl 14:16 »
Du är en synerligen generös och logistiskt begåvad darling!  så lämna oss nu inte  :)

Haha, jag har fastnat i forumträsk innan och skall inte ner där igen. Livet är för kort för 8000 inlägg i halvåret  ;) en har ju saker  att bygga, vägar att åka, folk att träffa etc etc. Den gamla anarkosyndikalisten i mig gillar ett "alternativ-forum" så jag är här och lurkar då och då (när jag tar paus i revolutionsarbetet  8) )


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

635 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser