Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Torp/hus med odlingsmark sökes  (läst 593 gånger)

adios-amigos

• Skåne
Torp/hus med odlingsmark sökes
« skrivet: 18 nov-17 kl 21:59 »
Hej alla fina!

Nu har skånevindarna och -blaskvintrarna tärt på mig länge nog (1 år+!!!), det börjar bli dags att flytta vidare.

Jag är inne på sluttampen av en utbildning på SLU, och längtar tillbaka till djupa skogar och sjöar, vill ha en plats att odla på nästa år medan jag förhoppningsvis jobbar halvtid eller så och skriver min masteruppsats. Är det någon av er därute som har ett hus att hyra ut, i Bohuslän, Dalsland eller södra Värmland? Eller känner någon som känner någon som har? Allt är av intresse!

Jag har ett par vänner som eventuellt är intresserade av att flytta med mig.

Hör av er, här i tråden eller på pm!
Allt gott,
Linnéa

SV: Torp/hus med odlingsmark sökes
« Svar #1 skrivet: 23 nov-17 kl 17:33 »
Hej, Jag hetter Gal och har ett stor vackert skulhus med stor gård som jag hyrar ut. Det är i småland utanför Linneryd. Jätte finnt och charmi... nära skog och sjö. Ring mig om det är intressant för dig 072-0056094.

adios-amigos

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 27 nov-17 kl 08:35 »
Hej Gal, och stort tack för svaret! Själva boendet låter som exakt vad jag letar efter, skolhus är ofta vackra och har plats för många... Men jag och de jag söker boende med har rötter och familj i Bohuslän, så Småland är inte aktuellt.

adios-amigos

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 12 jan-18 kl 21:50 »
Vi letar fortfarande! Alla tips är verkligen intressanta.

Dela detta:

* Inloggade just nu

346 gäster, 12 användare (2 dolda)
Ladyswan, hsd, Anders_B, Jessiiee, MagdaMaggan, redkite, Sågaren, Ett svart får, Kengus89, ca

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser