Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Delat torp i nordöstra hörnet av Skåne  (läst 264 gånger)

moppas

• Skåne
Skåne Delat torp i nordöstra hörnet av Skåne
« skrivet: 13 sep-17 kl 19:22 »
Hej,

jag söker någon som vill bo på torp tillsammans med mig och katten Gandi. Jag är en kvinna på 37 år som drömmer om att starta minikollektiv i skogen i nordöstra Skåne. Jag söker någon som gillar att bo i starka färger, har stor respekt för personlig integritet och som mestadels lagar vegetarisk mat.

Du får breda ut dig obehindrat över ett stort sovrum med många garderober. Vi delar på ett modernt kök, en liten toalett, en mysig matsal och ett hemtrevligt vardagsrum. Det skulle vara kul om du gillar att odla - det finns utrymme både för gemensamma odlingar och egna odlingsprojekt.

Låter det intressant? Skriv gärna och berätta om dig själv och fråga det du undrar om mig och boendet!

bestefar

• Småland
SV: Delat torp i nordöstra hörnet av Skåne
« Svar #1 skrivet: 14 sep-17 kl 14:52 »

Börjar med en fråga.Är en gubbe på 65 för gammal för att passa in i dina funderingar?

moppas

• Skåne
SV: Delat torp i nordöstra hörnet av Skåne
« Svar #2 skrivet: 15 sep-17 kl 04:53 »
Hej Bestefar, jag har skickat PM till dig :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser