Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Starta kollektiv/djurfristad  (läst 170 gånger)

Starta kollektiv/djurfristad
« skrivet: 26 aug-17 kl 08:37 »
Hej!

Jag är extremt sugen på att köpa en gård där vi kan ta hand om djur som behöver oss, odla massor med grönsaker och kanske bygga fler små hus på gården. Är det någon som är redo att ta steget och förverkliga den här drömmen? Den potentiella gården behöver ligga med pendlingsavstånd till Malmö/Lund. Men jag tänker att om vi är några som vill samma sak kan vi gemensamt börja leta efter den perfekta gården.

Själv är jag singelmamma till en snart 6-åring som bor hos mig på halvtid. Vi har två små hundar och en katt. Jag är vegan och feminist och väldigt lugn som person. Väldigt praktiskt lagd och älskar att jobba ute i trädgård/bygga osv. Har läst på naturbruksgymnasium så har viss erfarenhet av djurhållning men tänker också att vi kan lära oss allt vi behöver efterhand! Finns viljan så går det :)

Hör gärna av er på mail! linnea.wikstrom@gmail.com
« Senast ändrad: 26 aug-17 kl 08:45 av Linnéa Söderlund »

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser