Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ägg från småskalig hönshållning i Uppsalatrakterna?  (läst 972 gånger)

Tjelvar

  • Inlägg: 3
    • Uppland
Hej!

Vi har tyvärr inte möjlighet att hålla egna hönor för tillfället men någon här kanske har tips på var en skulle kunna köpa lite ägg någon gång då och då från hård med småskalig hönshållning? Det viktiga är att det inte är industrialiserad djurhållning och att det är i området runt Bälinge strax norr om Uppsala.


Edit: Jag ber om ursäkt, la detta inlägg i helt fel kategori, förstår att det egentligen skall vara i "annonser".
« Senast ändrad: 01 apr-17 kl 18:36 av Tjelvar »

knöcklan

  • Inlägg: 5143
  • Strö salt på stjärtfjädrarna
    • Dalarna
SV: Ägg från småskalig hönshållning i Uppsalatrakterna?
« Svar #1 skrivet: 02 apr-17 kl 10:35 »
Hej!

Vi har tyvärr inte möjlighet att hålla egna hönor för tillfället men någon här kanske har tips på var en skulle kunna köpa lite ägg någon gång då och då från hård med småskalig hönshållning? Det viktiga är att det inte är industrialiserad djurhållning och att det är i området runt Bälinge strax norr om Uppsala.

Edit: Jag ber om ursäkt, la detta inlägg i helt fel kategori, förstår att det egentligen skall vara i "annonser".
  Tja men du får nog flest svar här Femtielva annonser i två kategorier orkar väl ingen med?
Separat PM 
Dialog förändrar mig och världen. mig ???  Insh'allah och tyga håller siddu
Det som är för allvarligt för att skämta om är inte heller värt att tas på allvar. En förutsättning fördemokrati


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

736 gäster, 5 användare (1 dolda)
xaelanar, mommo, biggelina, olleryd

* Forum

* Om tidningen Åter



Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser