Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vallhund -omplacering omgående av bordercollie-tik  (läst 4896 gånger)

Saga Gärde

  • Inlägg: 1
Vallhund -omplacering omgående av bordercollie-tik
« skrivet: 25 maj-17 kl 01:01 »
Hej!

Jag söker en ny ägare till Sahara som är 2,5 år (f. 2014, juni) och korsning bordercollie/welsh sheepdog.
Helst någon med erfarenhet av signalkänsliga hundar alt stor ambition att ha en kontinuerlig kontakt och dialog med sin hund.
Hon är valp till min bordercollie Signe och var den valp som vände sig mest till oss de första veckorna.
Nu bor hon hos mig igen i Malmö tills vi hittar en ägare.

Sahara är full av energi och skulle må bra av att få delta i hög grad med sin ägare på landet.
Hon lär sig blixtsnabbt så den som har tiden kommer att få en otroligt samarbetsvillig och tillitsfull hund.

Jag är hemskt mån hon ska komma rätt så hör gärna av er till mig om ni vet någon som ni skulle anförtro en bordercollie.
Jag berättar gärna mer om vad hon behöver och vad vi tränar på just nu.

Bästa hälsningar,
Saga Gärde
0707122440
sagagarde@gmail.com
Redigera inlägg


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

521 gäster, 7 användare (2 dolda)
xaelanar, Själv är bäste dräng, Anders Flix, Be, Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter



Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser