Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sparade skickade meddelanden?  (läst 1195 gånger)

Stoppedethele

  • Gäst
Sparade skickade meddelanden?
« skrivet: 23 nov-16 kl 17:05 »
Hej Petter!
Jag skulle gärna vilja vet om mina skickade meddelanden från min inkorg, sparas någonstans? Ibland vill jag minnas vad jag har skrivit till en viss person. Det skulle annars vara något bra, om de automatiskt sparades i nån utckick.korg, så som på Hotmail tex.
Tack, A

LimJans

  • Inlägg: 8881
    • Dalarna
SV: Sparade skickade meddelanden?
« Svar #1 skrivet: 23 nov-16 kl 17:41 »
Nu svarar jag utan att vara Petter B, men du har en inkorg för skickade meddelanden och de sparas automatiskt där om du inte har grejat med inställningarna så att du har tagit bort den funktionen.

Gröfre Slissing

  • Inlägg: 1628
    • -
SV: Sparade skickade meddelanden?
« Svar #2 skrivet: 23 nov-16 kl 19:26 »
Hej!
Är inte det minsta Petter, men inflikar :" Jag har i stort sett alla mina meddelanden sparade ; inkommande sedan 22/11 2005, och utgående sedan 16/11 2007.  Varför jag INTE har utgående från 2005 vet jag inte!
Antalet meddelande visste jag fram till dess att (sade en expert) Microsofts elakhet ställde till det, och jag tvingades gå över till Outlook från Hotmail!

Hälsning!
G S
"Klar låg himlen över viken; solen stekte hett.." ("Vackert väder") (Fröding)
"Tjock låg oljan över viken; ingen stekte fläsk..("Gulfkriget")(Henric Pllebsen)

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3471
    • Västergötland
SV: Sparade skickade meddelanden?
« Svar #3 skrivet: 24 nov-16 kl 19:48 »
Man kan klicka i manuellt för varje svar att det ska sparas men om du vill ha det automatiskt bockar du i rutan "Spara kopior av skickade privata meddelanden i min utkorg som standard."
i inställningarna här: http://www.alternativ.nu/index.php?action=pm;sa=settings


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

568 gäster, 4 användare (1 dolda)
xaelanar, fri, Big_Mama_1969

* Forum

* Om tidningen Åter



- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser