Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne:  pris på ekplank  (läst 34016 gånger)

Thomas_

  • Inlägg: 2203
  • Biodlare sen tidigt 90-tal. Finsnickare sen -97.
    • Skåne
SV: pris på ekplank
« Svar #20 skrivet: 20 feb-17 kl 17:40 »
Jag skulle också vilja köpa billig ekplank (helst som inte har för mycket ytved, men det gör inget om det är lagom mängd grönkvist och skavanker i det, behöver inte alls vara perfekt i mitt fall, men behöver vara helst runt 2 meter, kanske, gärna litet tjockare och så breda som det är möjligt. Skall vara till möbler så det gör inget om de har litet naturyta i sig och gärna okantade.), men jag håller till i Hälsingland, finns det häruppe, eller är det släpkärran som gäller?

Hör av dig med PM om du orkar köra ner till "centraleuropa" dvs till Skåneland. Jag har finfin kärn-ek, kvistfri och vacker i olika tjocklekar och längder, och i annat fall får jag hem andra dimensioner på några dagar. 20 000:- till 24 000:- per kubikmeter.
Egenföretagare som lever på bin, pollineringstjänster, avel och drottningodling, uthyrning av bisamhällen till företag och privatpersoner, samt honungsförsäljning. Bedriver Buckfastavel sedan 1996, är lärare på Fristads Folkhögskolas utbildning i Yrkesbiodling, samt är regional Bihälsorådgivare.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser