Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Myskanka lämnat ällingarna  (läst 538 gånger)

strmbrgen

  • Inlägg: 1
  • Ung och glad tjej som älskar djur och natur!
    • Halland
Myskanka lämnat ällingarna
« skrivet: 31 maj-15 kl 21:29 »
Det kläcktes 11 vackra små ällingar på gården för 3 dagar sedan. Dem är pigga och glada och har gladeligen följt efter ankmamman för att leta mat hela dagen idag. Runt femtiden såg vi ankmamman komma utan sina ällingar tillsammans med draken. Vi tänkte att hon lagt dem på en säker plats för att gå till dem senare. Men nu när vi gick till stallet för att stänga för natten var ällingarna var fortfarande inte i sikt. Det regnar och är kallt ute. Ska vi leta efter ällingarna eller ska vi låta det vara? (Det finns massor av logar runtomkring med tak och halm som hon kan ha lagt dem) Är det vanligt att de lämnar sina små? Tacksam för svar. MVH Elin


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

579 gäster, 5 användare
xaelanar, Tur-Johan, sayerbýr, ärt, LMC400

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har tidigare prenumererat. Var så nöjd att jag gav bort en prenumeration. Nu gör jag det igen. En jättebra present tycker jag!
/Margareta Mattsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser