Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Balkong+växthus  (läst 2392 gånger)

Sussare

  • Inlägg: 2
    • Uppland
Balkong+växthus
« skrivet: 10 aug-16 kl 20:22 »
Jag har precis blivit med balkong, och är väldigt entusiastisk inför att börja odla på den. Så övertaggad var jag att jag sådde solrosor och ampelkrasse med tanken att det skulle blomma på balkongen till augusti-september och att jag skulle hinna innan frosten kom. Det ser ju inte helt positivt ut just nu iaf.
Men! Jag funderar på om jag kan plasta in hela balkongen och om det finns någon här som har lite tips? Det är väggar på sidorna, balkongen är liksom inbyggd, så det är bara en "vägg" som ska täckas med plast i sådana fall.

MissT

  • Inlägg: 596
    • Västergötland
SV: Balkong+växthus
« Svar #1 skrivet: 11 aug-16 kl 20:53 »
Såg någon som gjorde det för några år sedan. Vet inte om det var på tv eller nätet. Har för mig att dom använde bubbelplast.

christelle

  • Inlägg: 7772
    • Blekinge
SV: Balkong+växthus
« Svar #2 skrivet: 11 aug-16 kl 21:14 »
Googla på Anpassad sök som finns över rubriken Forum. Skriv tex "odla balkong.
The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep,
and miles to go before I sleep.   R. F.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

534 gäster, 6 användare (1 dolda)
reimersro, von tratt, xaelanar, Tur-Johan, Niklas Nyström

* Forum

* Om tidningen Åter



-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser