Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  angående gäss  (läst 1650 gånger)

**Sofielund**

  • Inlägg: 513
    • Västergötland
    • ***Sofielund***
angående gäss
« skrivet: 19 mar-08 kl 11:53 »
låter dom mycket?
bits dom?

finns det något lite mindre art?

vad behöver dom i sin gård?

ulle
« Senast ändrad: 19 mar-08 kl 12:04 av **Sofielund** »
Älskar djur över allt annat även om jag har allergi. har jag Hund, höns, Ankor & katter

Paulina

  • Inlägg: 152
SV: angående gäss
« Svar #1 skrivet: 19 mar-08 kl 13:02 »
Mina har aldrig bitits, bara väst då honan legat på ägg. Hurvida dom låter så beror det på ras. Mina toulouser är tystlåtna medan den frisseradegåsen låter jätte högt och mycket.

amarantus

  • Gäst
SV: angående gäss
« Svar #2 skrivet: 19 mar-08 kl 13:08 »
Vad jag vet och haft så är det vissa hanar som blir lite bitska men jag har ofta fått dem mkt gosiga och så vaktar de mig från gubben ;D men det är ju inte lika farligt som om det handlar om barn.
Tror det är väldigt individuellt.

**Sofielund**

  • Inlägg: 513
    • Västergötland
    • ***Sofielund***
SV: angående gäss
« Svar #3 skrivet: 19 mar-08 kl 15:41 »
Mina har aldrig bitits, bara väst då honan legat på ägg. Hurvida dom låter så beror det på ras. Mina toulouser är tystlåtna medan den frisseradegåsen låter jätte högt och mycket.

det är inte så att du har några ägg över o vill dela med dig ::)

Kram ulle
Älskar djur över allt annat även om jag har allergi. har jag Hund, höns, Ankor & katter

Paulina

  • Inlägg: 152
SV: angående gäss
« Svar #4 skrivet: 20 mar-08 kl 13:35 »
Tyvärr har jag inte det.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

712 gäster, 4 användare (1 dolda)
Sjul, skräptanten, Okulärbesiktning av Byrålåda

* Forum

* Om tidningen Åter



- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser