Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Arbete mot ved  (läst 266 gånger)

VS

• Voluntary Simplicity
    • Dalarna
Arbete mot ved
« skrivet: 12 sep-17 kl 16:04 »
Hej Allihopa,

Jag söker arbete mot ved. Jag kan göra vad som helst så länge det är lagligt. Du betalar med ved, bland ved, spill ved eller torra små stockar.

Har du inga ved över kan du gärna komma med egna förslag. Vill du helst betala med pengar har jag inget emot för det heller men gärna en variant av byteshandel att föredra i förstahand.

Jag är en 46 år gammal man, ca 1.70 cm lång och väger ca 70 kg fullt frisk både fysisk och psykisk. Vid behov kan beställa ett utdrag ur belastningsregistret. Tillgängliga dagar är tisdag till torsdag from oktober. Tillgängliga platser är Avesta med omnejd. Lite längre ut än så och nån dag hit och dit än de angivna dagar kan funka men inte på helger då lönejobbar jag deltid som färdtjänstbussförare. Nästan alla mina yrkesutbildningar är kring detta yrke som jag har gjort heltid i många år. Utbildningar om olika funktionsnedsättningar, "ecodriving" och sådant tror jag knappast hjälper här men det är vad jag har.

När det gäller naturbruk och självhushållning och allt i den inriktning är jag en sann entusiast därav flytten till torpet och detta seriösa försöket till ett liv som minimalist. Eftersom jag har en snabb inlärningsförmåga till det jag verkligen gillar att göra spelar faktisk mindre roll att jag inte har större praktiska erfarenheter kring naturbruk utan jag är övertygad om att jag kan vara till stor hjälp ändå. Men som sagt allt av intresse. Jag är en målmedveten, flexible, pålitlig, enkel typ av människa som försöker vara så empatisk som möjligt med andra ord mycket lättare att ha att göra med.  För mer information kontakta mig via p.m eller skriv svar här.

« Senast ändrad: 13 sep-17 kl 11:44 av VS »

ab

SV: Arbete mot ved
« Svar #1 skrivet: 18 sep-17 kl 21:40 »
Synd att det inte var i skaraborg som du behöver ved  ::)

VS

• Voluntary Simplicity
    • Dalarna
SV: Arbete mot ved
« Svar #2 skrivet: 19 sep-17 kl 21:58 »
Dessvärre! de få som har svarat så här långt bor lite långtifrån. Tack ändå för visat intresse.   

Dela detta:

* Inloggade just nu

432 gäster, 12 användare (4 dolda)
Ett svart får, DennisCA, Billybop, Skogsola, Radar, wadsbro, Gve, pytte

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser