Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Version 2.0: Lantligt kollektiv söker sambos  (läst 226 gånger)

Coelioxys

• Västergötland
Västergötland Version 2.0: Lantligt kollektiv söker sambos
« skrivet: 09 sep-17 kl 18:23 »
I ett litet torp ute i skogen finns nu två rum ledigt. Stället ligger i Bollebygd, ca 4 mil från Göteborg. Här finns idyll, lugn, granar, tjärn, vedspis och odlingar.
Jag som bor här nu heter Sascha, 28 år, pronomen hen, jobbar med naturvård, är vegan, odlar grönsaker med tankar om självhushållning och blommor för fjärilar och humlor på ängen.
På ängen bor det också tre kaniner Nimsi, Finn och Lilu, som njuter av friheten där.

Det finns två rum som är lediga nu. Hyran ligger på 2700 om vi är tre personer som bor här och 3500 om vi bara är två. Har du vagn och vill bo i den finns det också plats.
I hyran ingår det mesta, som hushyra, el, bil till viss del, bredband, sotning, slamsugning, ved osv osv. Det går helt ok kollektivtrafik till både gbg och Borås (kolla på vasttrafik.se, hållplatsen en kan kolla från heter Grönkullen eller Bollebygd busstation). Det är mellan 3 och 5 km till hållplatsen. Körkort är att föredra, speciellt vintertid!

Jag söker sambos som också är veganer. Och så vill jag helst att du inte röker.

Hoppas vi hörs!
Sascha
Lonnasen10@gmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser